فرهامفرهام، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

فرهام بالام

نبستن قرارداد

1390/11/23 19:16
227 بازدید
اشتراک گذاری

رفتن

 

    قبل از اینکه فرهام به دنیا بیاد چند تا فرم استخدامی پر کرده بودم تا اینکه وقتی فرهام یک ماهه بود به مصاحبه دعوت شدم ، به مصاحبه رفتم تا اینکه چند روز پیش زنگ زدند که قبول شدم وباید برای بستن قرار داد به اونجا برم من فرهامو آماده کردم تا با بابای فرهام بریم اونجا تا اونجا رفتم و اسممو هم نوشتم ولی نی نی کوچولو هی تو فکرم بود که اون چی میشه آخه هنوز خیلی کوچیکه فرهامم که فقط تا الان شیر مادر می خوره بالاخره احساس مادرانم باعث شد که این موقعیت شغلی رو از دست بدم .حالا قرار یک مصاحبه دیگه هم برم نمی دونم بر یا..................................................

تا بعد ببینیم چی میشهفرهام خون ریخت

 

        فرهام کوچولوی من روی بینی خودشو زخمی کرده صبح که از خواب بلند شدم دیدم که روی بینی خودشو با ناخنش زخمی کرده وانصافا هم خیلی خون اومده بود .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله نگار
21 بهمن 90 19:38
ای مامان بد چرا ناخن هاشو کوتاه نکردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان آرال
22 بهمن 90 0:52
فرهام چوخ نازی الاه ساخلاسین.


ممنون