فرهامفرهام، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

فرهام بالام

تشک بازی

1390/11/23 19:16
2,313 بازدید
اشتراک گذاری

تشک بازی

فسقلییه مامان این تشک بازی رو خودم برات درست کردم تا باهاش بازی کنی وقتی درست می کردم به بابات گفتم اگه توش بازی نکنه خیلی ناراحت می شم آخه خداییش خیلی خسته شده بودم هم به کارای خونه می رسیدم وقتی تو هم می خوابیدی زود می رفتم پای چرخ خیاطی تا تشکتو درست کنم در ضمن دست پسر گلم درد نکنه  باهاش بازی می کنی وبه آهنگش گوش میکنی و به عروسکاشم ضربه می زنی.تشک بازی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

خاله نگار
21 بهمن 90 19:40
بابا هنرمننننننننننننننننننننند.خیلی خوب درست کردی.
مامان آرال
22 بهمن 90 0:48
خیلی قشنگ درست کردین واقعا دستتون درد نکنه.
پری
17 خرداد 92 16:02
سلام . خیلی خوب بود . میشه اموزششو بهم بگین. ممنون


سلام خواهش می کنم اشکالی نداره فقط کافیه یه کم خیاطی بلد باشین وسایل هم که عروسکهای تزیینی و پشم شیشه یا ابر وپارچه که باهاشون عروسک درست می کنن برای نیم دایره می تونین ز اون دایره های پلاستیکی که برای لاغر کردن شکم ورزش می کنن استفاده کنین هم ابر دایره که وسطش سیم رد کنی اولی بهتره