فرهامفرهام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

فرهام بالام

لالایی

1390/11/23 19:18
457 بازدید
اشتراک گذاری

لالایی

لالایی

لای لای چاللام یاتاسان

قیزیل گوله باتاسان

لای لاییمین ایچینده

خوش یوخییا باتاسان

لای لای چاللام گونده من

کولگدسن گونده من

ایلده قربان بیر اولسا

سنه قربان گونده من

خیرجدا سن مزه سن

سن هر گولدن تاره سن

اوگونا قربان اولوم

تپیر تپیر گزسن

فرهام جان دمیشم

اغلاما جان دمیشم

بالام دیل اچان گونه

گوزی قربان دمیشم

 

فرهام بالام دادلی بالام

دوزلی بالامسان

فرهام منیم عطیر سپن یاسمنیم سن

فرهاما جان دمیشم

گوزی قربان دمیشم

فرهامین اولان گونی

گوزی قربان دمیشم

 

این لالایی ها رو وقتی کوچولوی خودمو می خوابونم براش می خونم . اونم دیگه عادت کرده هر وقت می خونم می خوابه .

دو روز قبل هم که واسه ختنه برده بودیم خیلی گریه میکرد هر وقت اینا رو واسش می خوندم کمی آروم می شد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهرادخترخاله نسرین
13 بهمن 90 8:35
وای چه خواب قشنگی
خاله نگار
13 بهمن 90 17:40
آخی چه قدر ناز خوابیدی.خوش به حال فرهام که این لالایی رو واسش میخونی.

تو هم فارسیش کن خودت بعد واسش بخون
مامان ملینا
16 بهمن 90 9:09
الهی چه فرهام خوشگلی داری خدا برات حفظش کنه .من عاشقه این شعر لالای هستم فقط قسمت اولش رو بلد بودم با اجازه ات کپی می کنم تا بخونم و یاد بگیرم


خواهش می کنم ،منم فقط قسمت اولشو بلد بودم بقیه شو از مادر شوهرم یاد گرفتم